Irsko bez dětí 4.2022

Irsko 2022… I mamky si někdy potřebují vyrazit na road trip bez dětí. My jsme si to užily bravurně. Cílem bylo vidět co nejvíc z Irska a slyšet co nejvíce irských songů.🎻🎼

4 ženský, let do Dublinu, půjčení auta, přespání v Dublinu, návštěva Temple baru a ostatních, kde se hrálo. 🎸

Další den vyrážíme do Národního parku Wicklow. Nádherný park plný jezer a vyhlídek. Pak pokračujeme přes rychlou prohlídku města Cork do Bantry, kdo mám kamarádku z Irska, kterou jsem poznala přes jeden fb portál na výměny bytu. Bere nás na koncert a na prohlídku všech 3 hospod, co tam jsou. Všude se hraje.

Následující den s ní navštívíme místní trh ve vesničce Schull a jdeme trek ke 3 hradům Three Castle Head. Úžasný poloostrov. Následně ji vysazujeme v Bantry a předjíždíme ještě objet Ring of Kerry. (4 hodiny čisté jízdy, jedeme do tmy jako draci). Je to ale boží. Spíme ve městě Killarney. Chci jít spát, ale paní na recepci nás posílá do místní Grant Hotelu, že tam hraje kapely a chodi tam „very interesting mix of people“. Zmátořim se a jdeme si tam dát pivo. Nekecala, divnější lidí než v Killerney jsem nepotkala dlouho 😁

Předposlední den výpravy si projdeme Killarney national park, krásný vodopad, Ross Castle a vyhlídku Ladies Wiew. Pak se vydáme ke zlatému hřebů celého výletu. Jedeme 2 hodiny bez zastávky jako závodnice, abychom stihly trajekt a navštívily doporučené Kilkee Cliffs. Tak tohle byla parádička. Strávila bych tam hodiny a hodiny nad vysokými útesy koukat do Atlantského oceánu. Ve vesničce Kilkee jsme si daly Fish & Chips a jely jako o závod pozorovat Cliffs of Moher při západu slunce. A vydařilo si to na 1*… člověk by tam zůstal až do noci, ale my jsme měly v plánu dojet do pověstného Galway a jak jinak, zase najít hospodu s houslickami a kytarou. Dojezd pondělí 23:00 spíš nahrával tomu, že se nám to nepodaří, ale v Irsku je všechno možné, tak jsme se ten večer učily i Irské tance 👯‍♀️

Poslední den nás čekalo jen prohlídnout Galway za denního světla, dojet do Dublinu, vrátit auto, vyreklamovat úsporu Hybridu, která se nekonala a šup domu.